Meeen, gör mig frisk ?

Mår värre idag än vad jag gjort på hela veckan :S Svullen från topp till tå tror jag, kliar i ögonen, halsen sväller osv.
Vaknade runt 10 tiden med årets skallebank, visste fan inte vart jag skulle ta vägen så jag somnade om igen.
Huvudet är en aning bättre nu, kan sitta upp iallafall. Hostan har blivit värre och jag försöker hålla mig från att hosta så mycket jag kan för det gör så ont i bröstet så jag skulle vilja gråta!!!!! Sällan jag blir sjuk, så när jag väl blir det så är det ordentligt. Kul att det är jättefint väder ute också :(

Aja, nu har jag fått beklaga mig lite så då ska jag kanske försöka få i mig lite frukost.
Blir väl yoghurt eller så, något annat får jag väl inte i mig :/

HEEEEEJPAAA!!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0