Måndag !

Kvällen igår va lugn, färgade håret på lillasyster och sedan låg vi på soffan och kikade på film :)
Skönt som tusan!!
Idag känner jag mig rätt pigg, hostar fortfarande en del men annars så.. Vill börja jobba snart, blir tokig här hemma!
Nu är schemat slut också, så nu börjar helvetet igen, ligga halv vaken hela nätterna för att man är rädd att inte vakna på morgonen OM man får en jobbförfrågan på sms.
Dax att söka nytt jobb tror jag, det är så jäkla jobbigt att aldrig veta hur mycket man får jobba varje månad.
Gå och kika telefonen 24/7 så att man inte missar något jobb, ett stressmoment som heter duga!

Idag har Jannice och barna bjudit in sig på middag hos mig, jannice skulle spela fotboll i bergeforsen så då tar dom en sväng ut till Njurunda på en gång :)
Ska väl göra biffar tror jag, så blir Jannice nöjd :P, allt för stora syster!:D haha!!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0