Lite tur här i livet har man ändå!

SCHHHEEEENAA!!
Jobbade delad tur igår igen så jag va dödstrött, därav ingen uppdatering :P
Skulle jobba 7.30-17 idag, men då va det en "ordinarie" som va missad i planeringen, så då erbjöd jag mig att gå hem 12 ;) Tycker att jag förtjänade de eftersom jag jobbat som en gris hela veckan !!
Ikväll ska jag umgås med lillgrisen Zandra :) Får se vad vi ska ut på för äventyr :)
Imorgon jobbar jag kväll, och sedan måste jag försöka ta mig upp till härnösand, för på söndag ska min kära syster för ovanlighetensskull flytta;P Så dom behöver flytthjälp ! Ingen ro och ingen vila här inte ..

Just ja!! Nu finns de ingen återvändo ;D Haha!!

Kommentarer
Från: Jannice

Jag kan hämta dig på lördagkväll om du vill..?

Vad är det du ska göra?? :)

2010-08-27 @ 19:58:36
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0