Lååång tråkigt!

Det värsta med att vara sjuk är att sitta inne, fan jag går mig själv på nerverna snart :P
Har inte gjort någonting vettigt alls idag, men dagen har gått rätt snabbt ändå! Skönt de iallafall..
Har kikat igenom massa bilder sedan skolan !:'( Saknar alla mina underbara och fina klasskamrater !
Vi har pratat om att vi ska ses allihopa och hitta på något, i ett år har vi sagt de!! Men precis som i skolan är det mycket snack och lite verkstad.. hahah, vi har lite svårt att få saker och ting att hända. Men nu måste vi fan styra upp någon snart tycker jag :)

Känns helt fantasiskt att det står en dator på mitt vardagsrumsbord iallafall;D Förstår inte hur jag brukar klara mig utan!

Ska slå på en film nu iallafall så ryggen får vila lite :)


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0