Känner mig som...

Sju svåra år idag :P Ser ut som ett riktigt åkerspöke, men de orkar jag inte bry mig i ! Jobbar bara till tolv och sedan får jag åka hem och duscha !:P
Somnade jäkligt tidigt igår, klockan va väl runt tolv tror jag :D Sköönt att sova en hel natt, dock så känner jag mig inte så jäkla utvilad, men jag vaknade ju iallafall.. De är väl ett gott tecken ?
Hoppas att den här förmiddagen rullar på bra, annars brukar förmiddagarna kännas som en evighet när man bara jobbar till tolv :P

Iallafall så har jag en stark känsla av att kläderna jag tvättade igår INTE kommer att torka. Dom är fan lika blöt nu som igår när jag tog dom ur maskin :O HJÄÄÄÄÄÄLP !!! blir tokig alltså, när ska jag börja ha lite bättre framförhållning?

Nu ska jag byta vatten till Vilda och ge henne mat innan de är dax att ge sig iväg :)!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0