Gooood Morrrrrgon :)

Min kära Mathilda va snäll och väckte mig nu klockan nio ;P Jag hade ju planerat att sova till tio iallafall eftersom det blev rätt sent inatt. Men hon hade något vettigt att berätta så de gjorde inget;D
När jag svarade i telefonen fick jag en chock !! MIN RÖST ÄR TILLBAKA :D underbart!! Fortfarande hes och det skär sig lite men man hör ju vad jag säger iallafall !:) De duger gott och väl för mig .
Känner mig lite piggare idag också faktiskt, lite huvudvärk bara.. Så himla skööönt!

Lillasyster ska komma hit sedan så jag ska färga håret på henne om hon hittar igen sin hårfärg :P
Sedan blir det väl mest bara mys :)
Ska hoppa in i duschen en sväng nu och sedan ska jag åka iväg med Angelica en liten sväng, ska göra något fruktansvärt roligt :D

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0