Full rulle :)

Igår blev jag väckt klockan 7 av lilla Jannice, då va de bara att kliva upp och trycka i sig alvedon så att man skulle klara av dagen :P
For och hämtade Mats bror som skulle hjälpa till att flytta.
Började bära ner lite kartonger osv innan Pappsen och Farbror kom med lastbilen, sedan gick de undan. Kan nog inte ha tagit mer än 30 minuter sedan va lägenheten tömd :P Vi börjar få till de där bra nu, kanske ska starta flyttfirma?;P
Mats, Hans mamma och HottieSemlan började städa som nå dårar i nya lägenheten som va så fruktansvärt skitig, äckelkärring som bott där tror jag. Har faktiskt aldrig sett nå värre :O
Jag och bigsis 1 & 2 städade ur den gamla lägenheten innan vi for bort och hjälpte dom andra att städa.
Med  värktabletter och cola så orkade jag faktiskt hela dagen, hade inte ens ont i ryggen på kvällen när jag kom hem :D
Nu är det desto värre, har varit i birsta och rännt med Angelica hela dagen.. Så nu är jag helt slut!
Har köpt lite grejor till lägenheten idag, en spegel, tavla, klockan osv :) Väääärrryyy nice!
Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan börja med Maten, får nämnligen en middagsgäst idag;P Frugan såklart!!

Kommentarer
Från: Emelie

tack för credden, jag städade undan det äckligaste :)

2010-08-30 @ 17:19:25

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0