Freeeeedaaag!

Äntligen helg, IGEN !!:D Tog mig en stödvila på 60 minuter när jag kom hem från jobbet.
Blev så jäkla trött på förmiddagen, höll på att somna på cykeln :S Nickade till ett par gånger !! kanske de inte funkade nå bra att sova normalt ändå ? Bättre att sova 2 timmar varje natt, verkar vara piggare då :P
Nu har jag precis slutfört uppdrag duschning, så nu är det bara resten kvar! Har en del att göra och bussen går om 1 timme, men jag orkar fan inte stressa:P
Ska för första gången hem till Zandra sedan hon flyttade ut till Alnö, vilket va 100 år sedan :O Får se vad vi hittar på för bus senare :) Någonting ska det väl bli iallafall hoppas jag !

Kanske ska lämna datorn och göra någon nytta istället?:P

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0