Effektiv jag :D

Sedan jag slutade jobba har jag varit ut till Söråker, Ätit middag, dammsugit, torkat golv, diskat och stoppat i 2 maskiner med tvätt!! Sjukt effektiv jag är :D
Hade sån jäkla tur, som vanligt glömmer jag att boka tvätttid och i sista sekund kommer jag på att jag inte har några rena kläder! Sprang ner i tvättstugan i hopp om att de skulle vara ledigt.. De va de inte, men så va de Lamis som tvättade (en gammal arbetskompis).. Så jag fick tvätta två maskiner på hennes tid :) Tax för de !
Nu är bara problemet hur jag ska få något att torka tills imorgon, i min lägenhet tar det 200 år innan tvätten torkar :O Blir väl till att ta fram hårfönen imorgon bitti då :P

Ikväll hade jag faktiskt, på allvar tänkt lägga mig tidigt. Iallafall vid elva! Jag kommer väl att få ligga och stirra i taket några timmar innan jag somnar men de gör jag ju oavsett vilken tid jag lägger mig :P

Ska läsa lite bloggar nu innan det är dax att ta reda på tvätten :)


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0