Det går framåt!

Redan tisdag, snart helg igen ;) haha!!
Har varit trött som satan hela dagen på jobbet idag, kunde knappt hålla ögonen öppna.
på förmiddagen gick de lite bättre än på eftermiddagen iallafall. Somnade på en gång jag kom hem och nu är jag så jävla pigg så de finns inte en chans i hela världen att jag kommer kunna sova inatt :O DYYYYGT!
Har ju precis börjat vända tillbaka dygnet, men jaja. . Ingenting att göra, nu är det tooo laaate :P
Har städat lite nu på kvällskvisten, sån där man gör bara för att man har så fruktansvärt tråkigt, eller för att man heter MalinLundberg och har städmani !!

Imorgon ska jag jobba till tolv, och sedan vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Kanske tar mig en långpromenad eller så iallafall, de va ju ett tag sedan :P Går ju till jobbet, men de är inte samma sak !

Ska snoka runt lite på facebook nu och sedan måste jag hitta någon som inte ska sova och orkar prata med mig ett par timmar ;P haha!
Var är Mathilda när jag som mest behöver henne??


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0