De gäller att ligga på:)

Eftersom jag hade semester v31 och sedan va jag sjuk v32 så har jag förlorat jättemycket timmar på jobbet!
får ju inga pengar när jag är sjuk heller eftersom att sommarschemat är slut och nu är jag timvikarie igen.
Så nu har jag ca 2 veckor på mig att jobba arslet av mig så jag får ihop lite timmar. Tur att Anna på bemmaningen är tillbaka från semstern nu, så jag ringde idag och tjatade till mig lite arbetspass:) Hon är underbar Anna, hon fixar och donar så i slutändan ordnar det sig alltid.

Nu sitter jag och letar jobb för fullt, helttids jobb, eller bara fler extrajobb.. spelar ingen större roll just nu, bara jag får jobba mer. Har hittat 6 jobb nu som jag ska söka, måste bara skriva ihop ett Cv och lite sånt.
Får se om underbara Zandra kommer hit och hjälper mig med det när hon slutat:) Är så dålig på att skriva sånt är, så jag behöver någon som skakar liv i dom små lata anställda i skallen min:P

Så idag blir det en heel söka jobb dag, så mycket annat blir det väl inte gjort. Eller jag har inte så mycket mer att göra:P

Är det någon som vet av något jobb så säg till:) Jag är öppen för allt !:)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0