Blev mera jobb då !!

Slutade ju tolv idag, va så skönt att komma hem och fortfarande ha energi kvar!
Men nu skickade dom sms så jag ska ut och jobba kvällen också :P Någon måste ju ställa upp !!
Har hunnit få i mig mat iallafall, så slipper jag känna mig så stressad.

När jag kom hem satt jag och funderade en massa, alla flyttar och fixat och donar. Blir lite avundsjuk faktiskt :P
Så nu har jag möblerat om och fixat mig ett "sovrum" :D Haha!! Roligt med förändringar tycker jag, blev skit mysigt här hemma faktiskt! Riktigt nöjd.
Har kommit på en grej som står HÖGST UPP på inköpslistan, EN SPEGEL! helt otroligt, en tjej som inte har en enda helkroppsspegel hemma ;P Men nu ska jag faktiskt ta och införskaffa mig en .
Har en liten spegel som jag har fått ställa på en stol för att kunna spegla mig ;P

Nu kom Emil hit så nu ska jag åka :P

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0