Vad gör man åt pulserande arslen ?

Nu är jag ganska precis hemkommen från en 1 ½ timmes promenad ! Puh, jäklar vad jobbigt de var. Min rumpa pulserar som om jag sprungit ett maratonlopp :P Känner att jag måste få upp flåset lite. Är illa nu:/ Hemskt mycket uppförsbackar va de, men skönt ändå att känna att man ansträngt sig. Hundarna ligger utslagna på golvet, dom latmaskarna är tröttare än mig! haha
Svängen jag gick nu är ca. 6 km. lite längre kanske. Så det är en bra bit att gå, ska försöka gå den promenaden varje dag nu. Men lite senare på kvällen isåfall, eller tidigt på morgonen så det inte blir så varmt för hundarna.
Jag råkade visst ha på mig min tjocka jacka nu när jag gick, haha.. OM JAG SVETTADES ! Trodde att det va lite kallare än vad termometern visade, men så va de inte. Skyll mig själv när jag inte känner efter.
Skulle gärna vilja ha en promenadkompis, gud va härligt. Gå tidigt på morgonen innan frukost och surra en massa. Men vilken trött Njurundabo skulle orka de? :P

Bilder från promenaden:)


 






















Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0