Önskelista 2009

Om ganska precis en månad fyller jag 20 år, så nu har jag suttit och tänkt igenom vad jag önskar mig

x Parfymer - JLO glow after dark
                       Naomi cambell cat deluxe at night

x Presentkort - Make up store
                           H&M
                           Vero moda
                           Gina Tricot

x SPA
x Massage

x Hårfärgning och klippning hos frisören

x Symaskin

x Bärbar dator

x Skor, strl 38
 
De va min lilla önskelista de :) Men som vanligt får jag väl inte något av de jag vill ha! haha


Nu ska ta en promenad med hundarna innan jag ska fixa lite mat:)


 


Jag har bestämt mig för att bli blond igen iallafall :D







 


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0