Fy vilken lång dag

Gårdagen va superroligt, :) Jag och Jannice stressade runt på birsta ett tag och letade kläder till henne, sedan for vi hem till Jannice och Mats. Gjorde oss i ordning och sedan vart de grillning :) Årets första grillning btw. Supergott :)
Sedan så kom de massa människor och vi härjade en massa, spelade musik och sjung för full hals. Haha!
Efter det så blev de mitt första krogbesök i härnösand :P Synd bara att det finns så fruktansvärt tjuriga vakter här i världen men det ordnade sig till slut :)

Vaknade halv tolv i morse och vill bara gå i ide ett tag. Hua, denna dag har varit fruktansvärt lång och seg. Men det tar på krafterna att ha roligt.
Nu har jag precis plockat undan lite här hemma, ska ta mig en dusch om en liten stund och sedan blir de soffan :) Jag kommer att somna tidigt ikväll de kan jag lova.

Lägger upp lite bilder imorgon när jag har ork :P

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0