Borta bra men hemma bäst!

Vi kom iväg ganska sent idag för Ted fick för sig att fixa med ljudet i bilen.
Men iväg kom vi, for till pappa och farmor en sväng. Och sedan till härnösand!
Sån jäkla dryg väg att åka, finns inget tråkigare. Låg och halv sov på hemvägen :P Nu ska jag snart tvätta av mig sminket och lägga mig på soffan.

imorgon ska jag tvätta sängkläderna som inte blev tvättade sist och sedan ska jag dammsuga och fixa lite inför lördagen.
Hoppas på att Semlan kommer hit imorgon :)
Ska även fixa mina naglar och lite sånt !! Vill ju vara fin på min 20års dag :D Eller den är ju på söndag egentligen men alla ska fira mig på lördagen.

lite less på mig själv att jag inte orkar blogga så mycket.. älskar att blogga, men jag orkar inte sitta i den här jäkla datastolen som ger mig ont i ryggen!!

Aja, nu ska jag tvätta av mig och lite så :)

CIAO!

Kommentarer
Från: Ingela

Du skulle ju lägga ut en bild på naglarna, få in en bild på de rosa nagelacket nu:)

Gissa vad jag gjorde i dag då, jag var på Rusta med Madde och köpte mig en micromopp .. hihi

Tack för tipset!



natt natt

2009-05-29 @ 00:24:07
URL: http://ingelasdagbok.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0