Årets första myggbett

och större byggbett har jag nog aldrig skådat!! Huva, min mardröm är här. MYGGORNA!! dom smyger sig in genom en liten glipa i fönstret in i mitt sovrum och attakerar mig när jag ligger och sover. Så nu håller jag på att kli sönder mitt ben :P
Väntar på att Madde ska ringa mig snart och säga att hon är vaken :) Vill att hon ska komma och hälsa på mig idag:P

Jag som trodde att Ted började 10 idag, så jag tänkte då kliver jag upp med han klockan 9 de blir lagomt de.
Amen tjena, han började 9 så 8 väckte han mig och jag flög upp ur sängen och skrek till Ted : VARFÖR ÄR JAG INTE VAKEN FÖR? hahaha, helt förtvivlad var jag. (ted berättade när jag vaknade till liv) jag fortsatte att upprepa, varför är jag inte vaken för? Det bara fnissade och sa: Ja, för att du sover kanske. Ja, jag vet inte riktigt vad jag menade, jag får sånna där attaker ibland, kanske trodde att klockan va mitt på dagen :P
När jag väl vaknat till liv tog jag en morgonpromenad med hundarna i den varma och mysiga morgon solen.
Och nu har jag ätit frukost bestående av: Macka med leverpastej, gurka och sallad, och en energi dryck till de.
Den där energi drycken är kanske inte så lämplig för mig som är beroende av söta drycker, men de är så gott :)
Just de, jag skar mig när jag skulle skära gurkan, eller jag råkade nudda kniven mot fingerspetsen. Kollade inte om jag blödde på en gång men jag blundade och kände hur hela handen pulserade och fick panik som vanligt. Trodde att jag aldrig skulle överleva :P haha, men de va bara en liten liten bloddroppe som sipprade upp. Hursom helst har jag satt på ett superstort plåster nu :D

Ikväll ska vi till härnösand när Ted slutat, lite drygt att gå och vänta hela dagen på att vi ska åka. Men sånt är livet.
Jag hatar att vänta, hua. Ska jag göra något så ska de ske på en gång, annars hinner jag tappa lusten. Väntan är så sjukt tråkig.

Aja, dax att läsa lite bloggar och fixa lite med inbjudningarna till min 20års fest :D Tänkte inte göra någon inbjudan eftersom jag kommit på att jag inte är 8 år. men jag kom på en superduper idé igår så jag måste bara göra de!:) Ni som tror att ni blir bjuden kan ju hålla koll på eran Mail typ imorgon eller övermorgon, för jag kommer skicka dom där !:)

ha en bra dag
Ut och sola med er idag, de ska jag nog göra en liten stund senare:)





Här är jag på min 19års dag :) Får otroligt mycket ångest när jag ser hur smal, blond och snygg jag va. hua

Kommentarer
Från: karla

jaaa blir så less men nu är det ordnat..dom räknar tolv månader tillbax så nu har dom höjt min årsinkomst jag låg förut på 82 mindre ön min vän som hade jobbat fyra månader se studenten halv tid då.. men nu har dom hjöt allt och hoppas man får tillnax denna månad.. =) jaså vad jobbar hon med då? allt möjligt eller nåt speciellt ämne eller vad man ska kalla det..kram

2009-05-06 @ 11:48:15
Från: Evve

Jag har evveliinah@hotmail.com och Emma har [email protected] :D:D:D Vi väntar med spänning!!!!

2009-05-06 @ 12:19:51
URL: http://avalina.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0