Fredag den 13:e !

Min tur dag då med andra ord:P Brukar alltid ha tur vad de gälller nummret 13 :)
Igår så fick jag jobba förmiddag på hemtjänsten, dvs fram till klockan tolv. Hade en jättelugn och trevlig förmiddag med bitte :P Jag hann till och med att springa och fixa lite med tvättstugan emellan åt, hade ju tvättstuga klockan 10, men jag kunde ju inte tacka nej till jobb för tvättstugan :P När jag kom hem tjatade jag på Ted i ca. 1 timme att han skulle hjälpa mig att städa eftersom han va ledig. Och tro de eller ej, men efter mycket om och men så städade han också :) Vet inte hur länge vi höll på, men fint vart de. Efter städningen gjorde vi i ordning lite mat och kollade på hockeyn. Timrå-HV71 .
Ja, de va väl går dagen ..

Som vanligt när Ted börjar sent så ringer dom från hans jobb klockan 9 och väcker mig. För att han ska börja tidigare. Så ted klev upp runt nio men jag va så död att jag låg kvar i sängen. När jag går upp och ska säga hejdå så kollar jag in i köket, då har han möblerat om så här på morgonkvisten :P Haha, han måste ha haft hemskt lite att göra. Och jag måste ha varit trött eftersom jag inte vaknade !! Men det blev jättefint i köket iallafall, nu har jag plats att köpa en liten "bänk av nåt slag" att ställa micron på :)

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hit med lillebror så jag har något att göra :P
Ska väl ut och åka lite pulka osv :) Imorgon kommer nog Hanna och Fredrik hit också . Det blir nog bra :D

Ska ta och klä på mig lite innan jag får främmande !

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0