Ja men visst!!

Naturligtvis så försov jag mig imorse.. Madde ringde och väckte mig halv 7 :P haha!!
Egentligen skulle jag vilja ha en tvättstuga som ringer om man inte börjat tvätta efter 5 minuter! De skulle vara najs ;)
Men nu är jag uppe iallafall, ska snart ner i tvättis och hänga lite och stoppa in mera tvätt i maskinerna.
Hade tänkt städa idag också, men de orkar jag fan inte med. Blir bara en dammsugning.
På ett sätt är det bra att jag låter bli att städa när jag verkligen inte orkar, så jag kommer ifrån tvångstankarna om städning lite grann. Underlättar både för mig och min sambo. Kan tänka mig hur det är att bo med mig, plockar undan ALLT, HELA TIDEN. ingenting får ligga framme för då blir jag galen !:(
Men nu håller jag på att träna bort de lite grann. Ibland brukar jag skita i att plocka undan reklamen som ligger på bordet t ex. Låter den ligga där hela dagen innan jag plockar undan den. Lite små grejor bara liksom.
Det ska ju inte vara stökigt och skitigt heller, men man behöver ju inte vara lika överdriven som jag :P

Nu ska jag ner i tvättis igen :)

Kommentarer
Från: Emelie

svar: haha, visst är den;) mamma i ett nötskal!

2009-06-02 @ 11:26:50
URL: http://ablazeee.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0