Dagen igår, lördag!

Började med att jobba klockan 7.00 . kom till jobbet klockan 6.15 eftersom jag åkte buss dit! Ble, lite less jag va då:P
Slutade klockan tolv så då for jag in till stan och letade efter lite kläder som jag kunde ha på mig senare. Försöker desperat få lillasyster att vakna så jag ringer hundra gånger.
När hon väl svarat kommer hon på att hon inte tar sig ner till stan, hon har ingen bussbiljett eller pengar på telefonen så hon kan skaffa en. Så jag ringer runt till hela sverige för att komma på en lösning. Jag tänkte sedan att jag skulle ta bussen upp till korsta där hon bor, för att sedan betala en biljett så hon kan åka ner till stan. men då går inte bussen dit förrän om 45 minuter och jag är skitless.. I ett sista telefonförsök ringer jag desperat till patrik för att kolla om han har bil. De hade han inte, men vi tog bussen ut till njurunda, lånade hans farmors bil och åkte sedan tillbaka till stan för att hämta emelie och sedan hem till njurunda igen!! haha. så mycket för att frakta en sån liten männsika!
Hemma i njurunda klockan 17.00, 18.00 ska vi infinna oss hos magnus för att grilla osv. Stressa, stressa..
Skyndar oss in i duschen och gör oss klar, grillar hos magnus och sedan går vi tillbaka till oss. hah!
Myste på med lite alkohol och sedan for vi in till stan runt 12 ! :)
Emelie gjorde världens snyggaste vurpa utanför Oscar, hon snubblar över "staketet" som är efter gräsmattan och skrubbar upp sitt knä ! Hela kön skrattade och jag skrattade mest av alla! hahha, så jävla roligt.
Måste bara säga att de va jävulskt med folk ute igår, men ändå va de lite halvtråkigt! Ingen jag kände igen typ osv. Men jag och syster hittade lite saker att roa oss med så de blev en ganska bra kväll ändå.

Kom hem runt 5 tiden, trött som satan ! och nu har jag sovit hela dagen;P
Ska snart gå och lägga mig igen, min bakfylla måste slå allt just nu. BLÄ

Kommentarer
Från: Hanna & Julia

Nu tycker jag att du ska skriva ett helt inlägg om mig och Julia ;) hehe . Kul att ses idag. Hoppas att du kan följa med till östersund på Torsdag kväll :D Hörs något imorgon kanske . Kkram Hanna och Julia

2009-07-27 @ 19:27:13

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0