Tankspridd ?

Inte så värst, har tappat den mesta av min motivation att blogga. Kommer inte på något vettigt att skriva alls.
Dagen idag har inte bestått av speciellt mycket. Skulle egentligen hjälpa mamma att städa ur gamla lägenheten, men jag tog mig inte dit. Så jag har som vanligt tillbringat min dag på soffan .
Har precis kollat klart på handbollen också, första halvlek va kanon bra, men andra halvlek så förstod jag inte alls vad sverige höll på med. Tappade alla bollarna och bara en massa skit passningar. Men dom hade tur som vann iallafall :) Hoppas att onsdagen blir lika spännande, MEN MINDRE SLARV !!

Jaja, nu ska jag ta en promenad med hunden och sedan ska jag hoppa in i duschen .
Har tvättstuga hela dagen imorgon :S Jobbigt värre !

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0