Men trött då.

orkade inte fixa med designen idag, har varit alldeles för lat för de. Grejen är den att jag är inte så bra på att fixa med sånt där, så jag får sitta en hel dag om inte längre för att den ska bli hyffsad :( Om någon känner sig manad att hjälpa mig lite så får ni gärna säga till :)

Idag när älsklingen kom hem så hade han köpt massor med frukt till en fruktsallad :) Mums va gott de blev.
Honungsmelon,Kiwi,Äpple,Banan,Clementiner och Vindruvor va innehållet !! Hur gott som helst, va evigheter sedan jag åt fruktsallad så de va verkligen inte fel. Ska börja göra sånt lite oftare, istället för chips och skit.:p
Imorgon är de tvättstuga som gäller, tur är väl de, eftersom min kära sambo inte vet hur man flyttar på en duk när man äter/fikar så är de kaffe och skit på den!! :@ min vita duk. Och de gillar inte jag.
Blir galen när de är fläckar på bort eller dukar, de finns inget värre. Jag torkar säkert vardagsrumsbordet 5-6 gånger om dagen också. Haha, jobbiga jag:P

Nu ska jag lägga mig på soffan och mysa med Älsklingen !! Glöm inte att säga till om du kan hjälpa mig med min bloggdesign.

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0