Jag ska

lägga in bilder från nyårsafton, kanske gör de imorgon när jag är lite piggare.
Hade sjukt trevlig kväll iallafall, grabbarna lagade massa god mat förrätt, varmrätt och efterrätt :) Mums.

Dock så tappade jag allt party sug när klockan närmade sig nio :/ Va jättetrött och hade sjukt ont i ryggen. men de va trevligt iallafall. Nyårsdagen låg jag på soffan och slöade, madde tittade förbi också så vi satt och surrade :) Trevligt värre, de va ju ett tag sedan.

Idag så har jag jobbat:D det gick förvånansvärt bra, inte trött en sekund. Men den smällen fick jag ta när jag kom hem,har sovit nu i två timmar så jag kommer nog inte kunna sova inatt heller :( har haft sömnproblem ett tag nu, lägger mig runt tolv, men somnar inte förrän fram mot morgontimmarna :S Inte bra..

Ska jobba imorgon och på söndag med. även om jag är trött som en gris och inte kan sova så måste jag jobba iallafall, måste ta chansen när jag får den för en gångsskull !!


Jaja, orkar faktiskt inte skriva nå mer nu. Ska lägga mig i soffan med älsklingen ett tag och mysa. Kanske blir någon film eller så !


Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0