Ice cold

Ja, efter en riktig uppvaknande promenad i -18 grader så sitter jag här med lite varm nyponsoppa. Soppan är ju god när de är kallt, men jag vet inte om jag vill att de ska vara riktigt så här kallt. Man öppnad porten och det blir som en "vägg" med kyla, när man väl kommer förbi den iskalla väggen så får man svårt att andas och avgaserna från alla bilar som tidigare inte märktes av blir plötsligt något som mina lungor inte gillar, och jag börjar hosta. Hua.. Tur att min hund inte heller gillar när de är kallt. Hon "haltar" med ett ben i taget för att slippa gå på den kalla marken . Haha, !!
Idag vet jag inte vad jag ska göra, hade tänkt att jag skulle städa, men jag tror att jag bara tar och dammsuger av lite. Måste ju ladda inför imorgon :P Mamma ska flytta och då måste jag ju hjälpa till att bära eftersom hon alltid ställer upp på mig.
Vet bara inte hur jag ska orka :S Mamma klagar alltid på att jag är klen också så jag måste försöka se ut som jag orkar :P Men ryggen blir ju den jobbiga biten. Jag har redan ont :S Men, men .. Jag får ta en dag i taget helt enkelt :)

Gud, de känns som om jag bara gnäller :P Men de är inte de som är menigen. hehe
Idag slutar älsklingen 19.00 så de är ju skönt :) Slipper jag vara ensam hela kvällen ..
Jaja, dax att sätta sig framför tvn en stund. ska försöka sova lite också, eftersom jag inte somnade förrän halv fem, och klev upp kvart över sju .

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0