valentines day

Ja, och här sitter jag ensam :P Älsklingen jobbar till klockan åtta. Så sedan kanske jag får lite alla hjärtans dag mys!! Har dammsugit och plockat lite idag, mer än så har inte blivit gjort. Ska kolla på lite repriser av pogram jag missat under veckan om en stund:) Imorgon kommer kanske Hanna, Fredrik och julia hit och hälsar på . Ted är ledig imorgon för en gångs skull så de skulle vara roligt att göra något.

Gårdagen va kanon, jag och Unique tog bussen till stan där vi stod och frös ett tag innan Hanna hämtade upp oss.
Sedan så for vi hem till Hanna och lekte med Julia osv:) Hade jättetrevligt.
Sedan så for jag hem, jag och gubben skulle kolla på en film, men jag somnade efter 5 minuter :P Ovanligt !! Sedan vaknade jag i panik och kollade på klockan 5.15 och Ted låg på soffan och sov han också !! Lite trött vi måste ha varit. Så Ted skyndade sig och sprang ut med Unique stackarn som inte hade fått varit ute på jättelänge. (brukar gå ut med henne innan vi lägger oss runt elva ,tolv.) Sedan så la vi oss i sänger och fortsatte våran skönhetssömn :P

Jaja, nu ska jag parkera framför tvn :) Just ja, jag har sökt jobb nu som personlig assistent :) Hoppas på att jag får nåt! Håll alla era tummar för mig !

Lite bilder från gårdagen :)



MammaHanna och Julia


Sörberges Prinsessa :)


Familjen Wiklund/Fahlberg


Världens sötaste Julia som jag ska röva bort :)

Ha en bra ALLA HJÄRTANS DAG !

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0