THE END

Har precis badat mina fötter och gjort dom fina, plus att jag har badat mig själv så jag är så ren jag kan bli nu :) Väntar på att håret ska torka så jag kan måla mina naglar någon gång. Jag gillar inte människor som har långa, omålade naglar. Det ser hemskt ofräsht ut, man kan se minsta lilla smuts under nageln . Så därför måste jag orka hålla orning på mina naglar också :P
Ska åka till Hanna imorgon iallafall! Längtar som tusan efter att få komma ifrån njurunda ett tag, de händer ju inte allt för ofta:P
Sedan ska jag nog bara mysa med älsklingen på kvällen, han jobbat nämnligen 9-20 på lördag :(Snacka om lång dag, hua !
Jaja, nu ska jag borsta ur mitt toviga hår om det går :P

GO KVÄLL




Jag älskar min snygging

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0