Också trött då

Men tur är väl de. Ska ta en sista kvällspromenad med hunden och sedan ska jag gå och lägga mig:) Längtar som tusan efter att få sova nu i våran stora härliga säng :)
Jag och älsklingen har precis kollat färdigt på en film som gick på sexan. Kommer inte ihåg vad den heter, men den va riktigt bra, de är en sak som är säker:P
Imorgon blir de ju tvättstuga som jag sa tidigare, men jag ska försöka hinna med en långpromenad mellan maskinerna också hade jag tänkt.
Är jag helt knäpp eller? jag tycker att de är jättehärligt att vara ute och gå när solen lyser och det är 10 minus ute. De är bara så jäkla uppfriskande och skönt :)

Jaja, nu ska jag surra lite med MallaB på msn innan det är natti natti !

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0