Gud älskar mig .

Jag vet inte vad jag har gjort nu för att allt ska gå min väg. Tidigare dagar så har allt bara varit bajs, förlorade mot hanna på betapet helatiden och fjällresan blev bajs osv..
Men igår vände min tur, jag ägde på betapet. Och Ted ringde precis och fjällresan till helgen blir av :D Jag är så sjukt glad. Längtar som tusan nu.. Lite jobbigt att de är lite att göra . Speciellt för Hanna och fredrik som måste fixa en takbox osv.. Jag och Ted måste fara till Mamma och hämta ett par skor som jag ska låna, eftersom jag inte har någa vettiga skor. Också måste jag fixa ett par "vindbyxor". Har ju fleecebyxor och underställ så jag vill hellre ha ett par vindbyxor istället för ett par tjocka täckbyxor som man svettas och fryser i omvart annat.
Ted måste hämta sin bräda i ovansjö och hans täckkläder. Plus att vi måste flörta med hans föräldrar så dom kan ha unique medan vi är borta.  Jobbigt med inpuls resor :P Men de blir oftast roligast då också. När man inte hinner planera så mycket utan man bara gör de som faller en in :)

Ja, nu ska jag ut med unique och sedan ska jag ner med lite grejor till förrådet och greja lite  :)
Måste kolla så jag har allt jag behöver till helgen också, så de inte är något jag måste införskaffa mer än byxor !!

Have a nice day !

Kommentarer
Från: Jannice

Hoppas ni får en trevlig resa! =)

2009-02-23 @ 19:53:24
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0