God kväll !

Ja, igår kväll va jag hemma hos Malin och umgicks med henne, kollade på Let's dance och hade trevligt.
Sedan gick jag hem och myste med älsklingen kollade på rambo halva natten kändes de som !:P Kanske de va halva natten ? De gav resultat idag iallafall, vaknar av att Ted kommer inspringandes och säger att jag måste gå ut med unique, fattade inte varför han va så stressad och uppjagad först, men de visade sig att klockan va 14.15 :/ FATTAR INTE ATT JAG, MALIN LUNDBERG kunde sova så länge. Ted började jobba tre så han fick det hemskt stressigt:P
Ja, hua.. Det kan jag inte göra om nå mer. Dock så va de ganska skönt att dagen gick fort och älsklingen kom hem till mig.. Kändes inte som om jag vart tvungen att vänta hundra år på honom.

Nu ska jag snart lägga mig på soffan och mysa lite med min bejb . Sedan så är de natti natti, kan inte sova lika länge imorgon för då börjar Ted halv nio och Hanna och Fredrik kanske kommer och hälsar på :) Hoppas det iallafall !

Jaja, god kväll/natt på er


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0