End of the day

Min tvätt hann precis torka till klockan 14.00  :D Jag kan lova att det händer ALDRIG. men idag hade jag tur att maskinerna funkade som dom skulle. Strök all tvätt samtidigt som jag kollade på house och sedan har jag bara väntat på att gubben ska komma hem.
Nu är han hemma iallafall och vi har precis ätit köttbullar, potatis, sås och mammas hemmagjorda lingonsylt !! MUMS.
Patrik kommer väl hit vilken sekund som helst och ska leka med Ted:) Hoppas att han köper med sig något gott som cola ;) Jag vet att jag inte borde dricka läsk.. Speciellt inte cola eftersom det har blivit ett stort och jobbigt beroende som kostar min hälsa och massa pengar. Men idag är jag kanske lite värd de.
Har ju kommit på nu att jag ska dansa dansmatta 1 timme/dagen för att gå ner lite i vikt. Jag tror nämnligen att det är ett jätteeffektivt sätt att tappa några kilon på. Man svettas ju som tusan! Hade gärna velat träna på gym eller så. men jag har ingen att träna med och jag kan inte motivera mig själv till att gå på ett gym och skämmas för jag vet inte ens vad man gör där :P Plus att det är jobbigt att man måste åka in till stan också. Allt kostar ju så mycket pengar, ska försöka klara mig här hemma nu ett tag först. Och sedan när jag fått ett jobb så kan jag unna mig nå träningspass på gym.
Måste verkligen träna upp min rygg som snart inte kommer att hålla något mer. Har absolut inga muskler i ryggen och därför har jag alltid sjukt ont och jag kan knappt ta på den utan att jag skriker av smärta. TILL OCH MED HUNDEN GÖR ONT !! Jag kan faktiskt inte förstå hur jag har kunnat gjort så här med mig själv. Och alla dessa dumma lyft på hemtjänsten har inte gjort de bättre. Har inte fått lära mig några lyfttekniker ingenting och där ska jag låtsas vara duktigt medan jag egentligen vill lägga mig på golvet och gråta och inse att jag kommer själv behöva hemtjänst om jag inte gör något åt min rygg.
Oj, de vart en massa gnäll nu på slutet.. inte meningen men de är skönt att lätta sitt hjärta någongång också.
Hoppas på att någon av mina vänner läser och känner att dom också vill göra något åt sitt liv och börja träna med mig:P

Jaja, nu ska jag läsa lite bloggar till och sedan ska jag mysa med min bejb innan Patrik kommer:)


Kommentarer
Från: Hanna

Hej hopp:) Du kan ju börja träna på dansmatta med Fredrik för han vill också ha en sån , så han kommer nog köpa en sån:P Haha, han sa efter vi hade varit hos er att han vill åka till er i helgen igen så han kan dansa :P HAHAHA! Men säg inte att jag har skvallrat ;) Hade jag råd hade jag börjat på gym med dig :) Men vi har beställt en ny soffa idag så nu har jag absolut inte råd :P Kram kram . Måste ses snart igen :D:D Puss !

2009-02-11 @ 20:36:05
Från: babesemlan

Du kan börja träna med mig om du vill:)

2009-02-12 @ 00:07:49
Från: Malin

re hanna : Ja, men kan ni inte komma hit nåt i helgen då ?:) Jag är alltid hemma och har skittråkigt !! Försöker få kontakt med dig på msn men det går inte så bra :P

2009-02-12 @ 11:29:07

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0