Birsta

Ska följa med Hanna när hon ska shoppa lite kuddar och grejor till deras nya soffa :) Synd bara att jag måste göra det jag verkligen hatar på vintern, ÅKA BUSS !! Busschauförerna kör ju som om dom har bly i skorna. Det gillar jag verkligen inte !

Dax för den 25:e att komma nu .. Vill ha pengar !! Har ingen fondation kvar. Hittade någon gammal i sminkväskan men den är sämst så nu är jag orange fläckig i ansiktet :@ Klarar inte ens av att gå förbi spegeln .. Hua. Känner mig som en liten fjortis som inte vet hur man sminkar sig. Det är för sent för att tvätta av sig sminket nu också eftersom jag snart måste gå ut med unique innan jag ska iväg. !

Jaja, måste plocka i ordning väskan och ta en snabb titt i nya veckorevyn innan jag går :)

Ha en trevlig dag


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0