Amen hallå

God morgon, eller god och god? Vaknade i morse av att systers väckarklocka tjöt så jag trodde att jag skulle bli tokig. 3GÅNGER!! för er som inte vet de så har min syster stora jävla problem att vakna av väckarklockan så man vill alltid ge´henne en snyting varje gång den ringer:P HAHA !! Ja, och när hon väl klev upp så va hon grinig och jävlig och väckte mig av någon anledning (kommer inte ihåg varför) men säkert inget viktigt. Ja, hua. Emelie, du får hålla dig hemma när du ska upp på skolan !!!:P

Ja, så bra började min dag.. Plus att jag sovit pissdåligt inatt, har drömt massa sjuka saker och vaknat kallsvettig stupikvarten. Orkar inte lägga mig och sova nu igen heller, ska försöka hålla mig vaken så kanske jag somnar i vettig tid ikväll istället :)

Ja, förövrigt vet jag inte vad som händer idag och i helgen. Ska börja med att ta mig ett varmtbad nu och lägga ansiktsmask och sedan kanske göra i ordning lite franskmanikyr på mina naglar om jag orkar :P Vi får väl se hur de blir med naglarna.
Imorgon är det inget speciellt planerat men på söndag hoppas jag att Hanna,Fredrik och sötJulia kommer hit och hälsar på, de skulle vara trevligt:)

Jaja, badkaret väntar ! CAIO

Kommentarer
Från: Storasyster!

Fan vad jag saknar dig! Önskar att allt var som förut när du "bodde" hos oss..Älskar dig!

2009-02-07 @ 08:22:05
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0