Men svettas lagomt!!

Va trött som jag vet inte vad när jag kom hem idag. Gick och la mig fullt påklädd under duntäcket, vaknade i panik för att de va så jävla varmt för ett tag sedan :P Haha!! Så typiskt mig. Tänker inte längre än vad näsan räcker.
Jag säger som göran på jobbet alltid säger till mig : Men Malin sluta tänkt bara, jag fattade mer innan du började prata!!
Härliga arbetskamrater man har:P . haha..

Nu ska jag snart tvätta av mig sminket och lägga mig på soffan och antingen kolla på TV eller sova :P Dock inte med 100kg kläder och duntäcke ! haha


Igår fick jag besök av mina söta systerdöttrar och Mamma:) Gud så trevligt de va den lilla stunden de varade!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0