Som ny !

Kom hem för ca. 1 timme sedan efter att ha haft en jättehärlig eftermiddag/kväll.
Började med att jag och Madde for till njurunda hallen och simmade 1 timme :D Jag orkade simma hela timmen den här gången iallafall, vilket jag inte orkade sist:P Sedan så kom vi på att vi ville sola och bli lite bruna, eller ja. Madde vill väl bli brunARE hon är ju redan svart. Jag däremot är kritvit.. Ja, så vi bastade lite och sedan for vi och solade :)
Ska sola en liten stund imorgon också :) Blir även mera simning imorgon, får se om jag kanske simmar lite på fredag fm. också eftersom vi inte simmade i tisdags. Får se hur de blir.
Så jäkla härligt att simma, avlappnande men samtidigt bra träning för våra slöa kroppar :)

Jaja, nu ska jag mysa till de lite med älsklingen som ligger i soffan och håller på att bli sjuk stackarn :(

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0