Längesedan jag uppdaterade.

Ja, de va ett tag sedan jag skrev nu .
Har haft fullt upp med att simma och umgås med madde och älsklingen min.
I söndags var jag hos madde mest hela kvällen, älsklingen va där ett tag han också, åt porterstek och myste  :) mums, när de va dax för bingolotto gick ted hem. madde och jag satt där med våra lotter och vann inte ett skit. Blä ..
Igår jobbade jag fram till 12, sedan mådde jag så jäkla dåligt så jag for hem.
Trodde att jag va hungrig, därför jag mådde skit. Inte då, åt lite grann och sedan kom de upp lika fort igen .
Fy fan, har haft magknip flera nätter nu också, orkar inte. vill veta vad de är för jävla problem. :@
Nu ska jag ta mig en långpromenad med unik, blir ingen simning för min del idag, måste variera lite, har så jäkla ont i ryggen och knänen ..
Men imorgon är de dax igen :)

Jaja, ha en trevlig kväll. Kanske skriver lite senare om jag känner mig på  sånt humör :) inte alls på humör för att skriva nu.

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0