Jobba och sova.

Ja, började halv åtta i morse och kände mig hur pigg som helst:)
Var pigg hela förmiddagen och på kanon humör, men då är de så att jag fått en fruktansvärd klåda på kroppen så jag vågade inte jobba hela dagen. Vet ju inte vad de är. Ringde till vårdcentralen, men i en lång telefonkö somnade jag och vaknade när Malin ringde mig fyra timmar senare :/ Osis. Så jag får ringa imorgon istället :)
Men klådan är outhärdlig, vill veta vad de är för något så de inte är något som smittar så jag inte kan jobba. de skulle ju vara fruktansvärt eftersom de snart är jul och jag behöver pengarna..

Förövrigt är de lungt, väntar på att malin ska komma hit ett tag. Sedan ska vi hem till henne och kanske att jag får se hennes bejb i live sänning:P haha, !!

Kommentarer
Från: Karla

jaså hehe ja han är ju det han:P hehe men allt ska gå bra det får man hoppas på bara =)sen så har han tagit hand om mig så himla bra=) gud så man längtar=) hoppas allt är bra med dig

2008-10-22 @ 18:35:34
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0