JÄ, JÄ

är ett nytt uttryck som jag börjat med. Så jäkla irriterande, måste försöka sluta med de.
Jaja, igår simmade jag :) De va skönt som fan, men idag har jag ont kan jag lova :P Hehe, lite träningsvärk och sedan så har jag massa ont i knänen, de vet jag inte vad det beror på. Men, men . Ska fara iväg och simma vid fyra halv fem sedan, så då kommer jag få massa träningsvärk så jag inte känner av knänen :P hehe. Heter de knänen ? haha, de låter ju skitkonstigt.
Idag ska malin för första gången med och simma :) de ska bli roligt, längesedan jag träffade henne nu. kanske ska springa över en sväng sedan ? Vi får se.
Börjar bli förkyld också, vill inte VILL INTE har ont i huvet och är jättetäpt i näsan. hua,
Ska mysa lite med älsklingen i soffan nu så kanske jag blir frisk :D

Ha en bra dag


Förresten, på 1½ vecka har madde gått ner 2 kg och Jag har gått ner 1 kg :) Känner oss oerhört nöjda:P Och eftersom jag fuskade "lite" med mina matvanor i helgen och inte simmade i måndags så är jag mer än nöjd.
Nu är jag sjukt peppad, så nu hoppas jag på att kilona rasar ;D

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0