Inte trött, när jag borde.

Ja, imorgon ska jag jobba :) Ska faktiskt bli rätt så roligt att göra något, har ju inte fått jobbat på ett tag nu.
Eller fått och fått, har varit sjuk en del så jag har mot min vilja blivit tvungen att tacka nej till massa jobb.
Men jag hoppas att jag kommer att få jobba lite grann den här månaden så jag kan köpa julklappar i nov/dec. :) Men man vet ju aldrig, de är de som är så jäkla drygt med att vara vikarie, man vet aldrig hur mycket man får jobba, om man får jobba alls. Måste därför ut och söka mera jobb .

Har precis ätit mysmiddag med älsklingen :) Koklett, och sallad för min del. massa kroketter och skit för hans del :P
Så himla mysigt nu när de är höst, äta en sen middag när älsklingen slutat med massa tända ljus :) Finns de bättre ?
Som pricken över i:et så kom älsklingen hem med en liten blå, söt nalle till mig idag ! Den är hur gullig som helst, precis som han :) Vart så himla glad, bara av att han faktiskt tänker på mig när han jobbar också :) hehe.

Imorgon ska jag simma med madde också, har inte simma på två dagar nu så madde lär väl tvinga mig till några extra längder om jag känner henne rätt :P haha, men de är så de ska va. Kör med mig bara. haha..
Faktiskt skönt att simma en timme på eftermiddagarna, man har helt slut på energi när man kommer hem, så de är bara att lägga sig på soffan och slå på en bra film, somna i tid och sova gott hela natten :)
Fast dom senaste nätterna har jag varit upp på toa minst 3 gånger och vaknat av magknip. De är midre roligt.
Imorgon kommer min kära granne malin hem från turkiet :) Och de är verkligen på tiden, lite tomt utan dig darling :(
Tur att jag har min andra ängel madde iallafall :D
På torsdag har jag och malin ett möte bokat kom jag på idag :/ Lite jobbigt eftersom vi inte förberätt någonting och jag hade helt glömt bort de. Så vi lär väl sitta imorgon kväll och planera som nå dårar om jag känner oss rätt. haha.

Jaja, nu ska jag kolla om någon uppdaterar nån blogg. Jag tycker att mina kära bloggare har blivit dålig på att uppdatera, och då blir jag besviken . Vad ska jag då göra en kväll som denna.
SKÄRPNING!!


Jag och Malin på Madde's kalas :)

Kommentarer
Från: Anonym

du har inte funderat på att fixa lite färg på texten?:D

2008-10-08 @ 00:25:58
Från: Jannice

2008-10-08 @ 17:04:24
URL: http://j
Från: Jannice

Haha.. skitdator som skickar iväg kommentarer innan jag har hunnit skriva nåt! Du kanske ska gå till läkarn och kolla magen, blir ju orolig!! =(



Förresten så heter det kotletter och inte kokletter =P

Undra hur många gånger jag sagt det.. Puss

2008-10-08 @ 17:05:50
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0