Hej mitt vinterland !

Igår kom den första snön här i sundsvall :D Underbart.
Var i stan med min underbara Malin hela dagen och shoppade lös, precis när jag kommit hem från stan ringer Madde och säger att de snöar där.. Besviken jag vart då, eftersom jag hade åkt hem, Men bara tio minuter efter kommer snön här ute i njurunda också. LOVE IT! ringde till min käresta och sa åt henne att komma ut till porten, så där stod vi, jag, Malin och hennes granne royne och kollade när snöflingorna så underbart vacker föll mot marken.
Och för en gångs skull har den första snön fått stanna kvar en dag. Annars brukar den tina bort när de är så lite.
Funderar på om jag ska ta mig en promenad sedan :) Jag älskar den här årstiden. När snön kommer och julen närmar sig. Jag har ju fått hem mina julsaker jag beställt från jotex så jag väntar och väntar tills att jag ska få hänga upp gardinerna och stakarna sätts upp i fönstret.
Å så underbart!!

Hoppas att de kommer lite med snö snart också.:)

Nu ska jag plocka undan efter min lilla gris som är på jobbet:P Hehe..
Ikväll blire tvättstuga för hela slanten.

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0