Good morning !

Inte allt för nyvaken är jag, men rätt så seg iallafall :P
Älsklingen väckte mig i morse när han skulle kliva upp så då kunde jag inte somna om. Men samtidigt är det skönt att kliva upp i tid. Man missar inte hela dagen då :)
Håller på att tvätta nu, blev bara två maskiner .. Men jag vart tvungen att tvätta om de händer n¨å roligt i helgen som jag ska ut på :) Vi får se vad som händer..
Vet iallafall att jag ska leka med madde på söndag, först blir de vattengympa, sedan ska vi äta god mat och spela bingolotto :D MYS!
Men de är på söndag de:P det är ju ett par dagar kvar dit . hehe, nu ska jag ner och hänga tvätt så de torkar nån gång.
För när de torkat ska jag gå och sola :)

Vilket skitväder vi fått BTW !! Ibland tycker jag om när de är sånt här väder.
Men de ska vara dagar när älsklingen är hemma och vi bara ska ligga på soffan och kolla på en bra film och mysa.
Inte annars, då är de bara jobbigt. Bara man går utanför dörren så är man dyngsur. BLÄÄ!!


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0