God morgon, god natt, god middag

Ja, jag vet inte :P Haha, har jobbat nu två dagar och är redan helt slut. Vet inte vad de är med mig.
Somnar när jag kommer hem och sover tills att Ted väcker mig och säger att jag ska lägga mig i sängen.:/
Ska jobba imorgon, måndag, och tisdag också. Tjänar ju pengar iallafall :)
Nu är det inte långt kvar till löning :D Då ska jag hämta ut mina grejor från jotex, spännande :) Har beställt massa julgardiner osv..
Har även beställt dessa underbara skor :) men dom har inte kommit än, få vänta några fler dagar tills dom kommer:)

Har hittat ett par stövlar på skobutiken här i bommen också, men vi får se hur det blir med dom. Dom var en aning dyra, men gud så kär jag vart i dom :P Vi får se, Ted kommer att få ett nervsamman brott han om jag fortsätter handla i den här takten:P

Jag måste börja handla lite julklappar också, nu när jag har pengar. Vet inte vad jag får för lön nästa månad så de är lika bra att få de gjort.
Men jag har ingen aning om vad jag ska köpa till någon, annars brukar jag ha en liten aning. Men ingen har sagt något som dom vill ha, så jag vet inte.
Och Ted är de alltid så svårt att handla till. Karljäveln har ju allt :P
Jaja, de är ett tag kvar till jul så jag hinner fundera lite iallafall.

Jaja, nu ska jag lägga mig på soffan och sova mig lite..Ska ju trots allt upp klockan 5.30 imorgon !!! AAAH, på en söndag..

Kommentarer
Från: Anonym

give it to me!

2008-11-06 @ 16:08:45
URL: http://wendialejandra.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0