En kanonkväll

Igår blev de utgång, jag ted och malin hade en egen liten förfest här hemma eftersom vi kom på så sent att vi skulle ut.
Hade bestämt oss under dagen att de inte skulle bli så, men så vart de.
For in till stan och träffade alex, joel och carro. Blev på BK hela kvällen, men fy så roligt jag hade :)
De va längesedan jag kände mig så otroligt lycklig och avslappnad, jag umgicks med massa underbara människor, dansade till benen inte orkade mer. Och jaa, bara hade en underbar kväll. :)

Idag är jag bakis som fan, men försöker att hålla mig vaken och igång.
De är bättre att jag sover ikväll :)
Älsklingen ska börja jobba klockan tre, så då hoppas jag att malin kommer över och är bakis med mig. :D se på någon film och bara må gott :)

Va ju i birsta igår också kom jag på :D Där blev de massa shopping:

En kappa
Halsduk
Vantar
2 Koftor
Tunika
Mascara
Skor
Plus att jag hämtade ut mina röda skor som jag hade beställt :) Jag är så sjukt förälskad i dom :D

Jaja, nu ska jag ringa syster och kolla om hennes kväll va lika lyckad som min:)

Ha det gott :)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0