Tråk.

Sitter och vet inte riktgt vad jag ska hitta på. Ska ta en promenad om en stund men inte riktigt än. Måste smälta maten först. Har precis ätit och nu sitter jag bara här.
Vill ha massa pengar så att jag kan åka och shoppa, men den kommande månaden kommer jag inte ha råd att handla till mig själv. Känns som om jag slängt pengar omkring mig den här månaden har inte alls mycket kvar att leva för nu. Tänk om jag bara kunde dela upp de lite bättre och inte göra av med alla pengar på en vecka !! De vore ju bra, blir inte bättre av att min pojkvän inte är allt för ekonomisk av sig heller:P men vi klarar oss alltid, de är huvudsaken:)

Jaja, nu ska jag diska undan efter maten..

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0