Massa grattis!

Till Mamma, Alex och Teds farfar :) Ja, vet inte riktigt hur vi ska hinna med oss sedan.
Ted slutar 15.00 då ska han hem, duscha och göra sig i ordning. Jag är förhoppningsvis redan klar då, sedan ska vi hinna gratta Teds farfar och min mamma. Har för mig att vi skulle vara hos Alex runt 18. Ja, vi får se hur de går :P

Igår hade jag en supertrevlig kväll med Malin och Lilla syster. Kollade på idol, käkade massa skit och sjung singstar för full hals ! Trevligt värre:) Nu väntar jag på att syster ska vakna. Hon ligger här i min soffa och sover och sover. Tråkmåns. Själv va man uppe och gick 9.30 :D Skönt som tusan, så härligt att vara ute när det har noll grader och solen lyser :)

Just ja, va ju på birsta igår, köpte julgardiner till köket och nån stake, tomtar m.m. Så nu är de bara advent som fattas så jag får sätta upp alla mina fina gardiner :) Tomtarna kommer lite senare dock, men ändå.
Jaja, nu ska jag skaka liv i SEMLAN, längre än så här får hon inte sova:P


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0