En dag med Lisa

Har varit med lisa mest hela dagen idag. Först så gick vi bort till jesses och köpte en glass :) Satt oss på kortändan av vårt hus, solade och surrade en massa! Sedan så gick vi upp och delade på en pizza, satt ute och åt. Rätt så skönt att sitta ute, men de började blåsa så jävla kallt. Annars har det ju varit kanonväder idag.
Det är så fruktansvärt behändigt att umgås med Lisa, en männsika som man aldrig bli less på. Så lättsam:) Thank you for today !! Efter att Lisa åkt hem så la jag mig på soffan och slöade en massa, väntade på att karln min skulle komma hem. Och nu är han äntligen hemma så jag ska väl umgås lite med honom ..

Imorgon ska jag upp till Malins stuga i ortsjön(?) och mysa gärnet. Och på lördag blir det nog till att åka ut till söråker och hälsa på pappa och Gratta Kevin. Min lillebror som precis har fyllt år.<3 grattis på den lilla sötproppen.
Pappa berättade att L hade skickat sms till honom idag och frågat varför han inte hört av sig ? VILKET PUCKO. Han har under 3års tid inte gjort annat än att försöka få tag på L. Men svarar den eller ringer upp ? Ne, om man inte ens kan tala om när man flyttar är det lite svårt att höra av sig.. Tycker synd om pappa eftersom L försöker få honom att känna skuld, men de borde han inte göra. Han har ställt upp och gjort allt vad han kunnat.. Han har alltid ställt upp för oss barn och andra i hans närhet. Aldrig har min pappa gjort något som sårat mig. Han ställer upp hela tiden men får bara skit tillbaka av L och U.. Stackars lilla pappa, tänker på honom hela tiden och kan tänka mig hur dåligt han mår. Och det får mig att må dåligt !
Om L läser min blogg som jag misstänker så ska jag säga att jag är så jävla besviken på dig!! Jag sa åt dig när jag träffade dig att du borde höra av dig. Men de har du inte gjort, jag tror alla är lika besviken som jag. Och jag tror faktiskt inte att jag kommer kunna förlåta dig någonsin. Inte efter vad du gjort mot pappa!!


Jaja, soffan väntar !

Ha en bra kväll och en trevlig midsommar


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0