Best day ever.

Teds kära mor ringde och väckte mig 07.00 imorse och sa att dom behövde folk på hemtjänsten så jag skulle åka dit på en gång. Duschade och gjorde mig ordning på TJUGO MINUTER, rekord för min del. Men då höll jag på att stressa sönder också !
Kom dit och fick veta att jag skulle få jobba med en tjej som heter patricia. Nervös som aldrig förr!! Men de gick bra, hon va jättetrevlig och vi hade skitroligt. For ut till bergafjärden hos två tanter och grejade på lite. Sedan va de lunch och sedan skulle vi tillbaka till tanterna igen. Fick jobba mellan 7.30-17.00. De är inte helt fel ;D Sedan så ringde dom och frågade om jag ville jobba imorgon också, självklart vill jag de :) Så imorgon ska patricia hämta upp mig runt 7 tiden så jag hoppas att jag kan somna ikväll.. Så jäkla härligt att få vara ute bland lite folk igen!! Längtar redan till imorgon.

Som jag har slitit för att hitta ett jobb, hoppas att jag kan få jobba lite mer också, men patricia skulle lägga ett gott ord för mig och förmodligen kommer jag få en hel del jobb i sommar:) UNDERBART.


Nu sitter jag och väntar på att karln min ska komma hem så vi kan äta någonting. Är döhungrig!!

Ska ringa och kolla ifall han är på G.


CIAO!


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0