Längtan efter mörker, snö och jul

Idag så har jag jobbat, för ovanlighetens skull :P Skulle egentligen jobba lörd. söndag också men jag fick bort dom dagarna eftersom att jag måste ta itu med min stress och allt ! Plus att pappa kommer hit på söndag och hälsar på :)
Första gången han är här sedan vi flyttade ! Hehe, lite seg min pappa, men bättre sent än aldrig.

Jag har fått en paniklängtan efter vintern, vet inte varför. Så jävla kallt och jobbigt med så mycket kläder, men att komma hem en eftermiddag när det börjar mörkna ute och man fryser så benen nästan går av.
Tänder massa ljus och sätter sig i soffan med täcket och en kopp varmchoklad och bara myser på!! Så jäkla underbart.
Också när jul börjar närma sig och man får hänga upp julgardiner och sätta upp ljusstakar och tomtar i varje fönster:) MYYYS..
Alla tycker att jag är helt knäpp när jag längtar så här mycket. men blir de inte bättre väder än så här så har jag hellre vinter och snöstorm så jag bara kan sitta inne och mys med min älskling.

Kommentarer
Från: Jannice

Vafan! Om du nu ska vara ledig så gå och se Takida ikväll med oss! =)

2008-08-09 @ 15:52:34
URL: http://jannicenordin.blogg.se/
Från: Zändroo

haha, du är ju fan knäpp du :P:P

2008-08-10 @ 15:52:09
URL: http://zandrasellbom.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0