Tisdag !

Vaknade i morse av att min kära lillasyster gick och sjöng har hemma :@ Keep on walking med Salem al fakir. Inte direkt hennes sångröst man vill vakna av på morgonen så jag va inte på allt för bra humör :P
Klev upp när hon hade gått till bussen så då tassade jag omkring en stund här hemma och funderade över vad jag skulle göra. Dammsög och torkade lite golv och sedan hade jag tvättstuga resten av dagen !
Inte mycket roligt, men de måste göras de också !
Blev ingen promenad idag för klockan hann bli så mycket innan jag hade tvättat färdigt, så jag och Emelie gjorde Pizza !! Eller jag gjorde den och hon åt! haha.. ASGOD blev den :D
Blev lite deppig när jag fick reda på att de inte va nå desperata hemmafruar idag, jag som hade sett framemot de :( Typiskt!

Som vanligt blev det tjafs med "han" idag.. Varför ger jag mig inte?
Kan jag bara lyssna på vad alla säger till mig hela tiden så kanske jag skulle vara glad jag också !?
Jag hatar när alla andra har rätt, och de har dom haft hela tiden . Där fick jag:P Nu är jag över de där iallafall, han har bevisat vad han är för en människa. Och saker han säger och gör som jag inte tänker ta! Finns annat att lägga energin på.. Han har sagt sina väl valda ord, så nu kan jag inte ens sakna honom!
Känns faktiskt ganska bra nu ändå ! Ska fortsätta leva livet och spendera massa tid med alla mina underbara vänner :D

Nu är de dax att krypa ner under täcket och sova lite  :)
G'NATT!!:P







Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0