Full rulle :)

Hade väldans trevlig i helgen, lördagkväll hade dock kunnat blivit fulländad utan en lite detalj:P
Idag har jag jobbat till fem, sedan hem och bära kartonger! Jättetack till Emelie och Fredrik som va så underbara och hjälpte mig:) Gick rätt fort ändå!

Nu har jag packat upp, nästan allt:) Tur att jag bor i en etta så jag inte behöver så mycket grejor ;P Har dock massa blommor och skit kvar i Njurunda, så jag tänkte åka dit någon dag och fixa de sista där :)
De känns jättekonstigt, men väääldigt bra:) Sån himla fin lägenhet !
Meeeeeen, de finns faktiskt ett men.. Jag tror att om jag går härifrån så kommer jag aldrig mer hitta hem!! hahahhahaha, jag som har så sjuuukt bra lokalsinne;) lär väl mig de om ett tag också:P

Så sköönt, jag jobbar bara torsdag den här veckan :D Och idag då! MASSA LEDIGT :D:D Och jag kan vara ledig med gott samvete också, för jag har alldeles för mycket timmar :) Men antagligen så behöver jag min ledighet till att fixa en massa :P

Vet inte huuur, jag ska kunna sova inatt:P är så uppspelt! Men jag ska göra ett försök om en liten stund iallafall :)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0