Torsdag!

Vilken vecka!!
För er som undrar har min pappa varit dålig och legat på sjukhus sedan i Tisdags, han mår bättre nu, men imorgon ska en ny magnetröntgen göras på skallen. Så vi får se hur de går.
Jag hoppas verkligen att allt går bra, att se min pappa ligga på sjukhus är de värsta jag någonsin sett.
Pratade med honom nyss och han är piggare idag :)

imorgon är jag ledig, så då ska jag först till birsta med Madde :) Och sedan ska jag hälsa på pappa stackarn som sitter helt ensam ! Köper väl med mig lite kokosprickar så blir han glad!:D

Idag så har jag jobbat! När jag va på jobbet kom jag på att jag inte ätit något sedan lunch i går :/ Men nu har jag tvingat i mig lite glad så jag är lite piggare än vad jag varit idag:P
BTW, jag har gått ner 9 kg på 1 månad, tappat 9 cm runt min midja! Det går åt rätt håll nu. SUPER. Fick en liten chock iallafall, för jag har inte gjort speciellt mycket för att gå ner i vikt, men jag antar att det är för jag börjat jobba :)

Nu har jag precis städat klart och jag ska sätta fötterna i ett bad och bara softa:)

Kommentarer
Från: Emelie

glad för din skull:D alltså att du gått ner så mkt på sån kort tid! säger ju att det går bara man vilL;)



hurru! ring mig när du ser det här.. du måste ringa ikväll!! puss<3

2009-07-23 @ 19:55:13
URL: http://ablazeee.blogg.se/
Från: Jannice

Kul för dig gumman! =)

Jag har också pratat med pappa och han lät pigg, glad att han stannar kvar nu iallafall och inte tjatar sig hem!



Vi hörs nånting gumman, älskar dig! Puss

2009-07-23 @ 20:21:53
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0